Re: Gniazda PCI 64 bity w domowym komputerze - dyskusja z priv-a

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:07:17 MET DST

Piotr Sobczak wrote:
> Niekoniecznie, PCI64 laduje juz w plytach dla stacji roboczych lub
> malych/srednich serwerow. Takim przykladem jest plyta ASUS CUR-DLS.

Tak, dlatego odsyłam mojego dyskutanta z priva (o, gdzież on...) do
notki z newsrooma CHIP-a, opisującej właśnie tę płytę. Problem jest z
tym, że on mówił o swojej płycie pod Amd K5/K6, a to jako żywo nie
pasuje do pojęcia stacja robocza lub mały/średni serwer :-))

> 32-bitowa 33 MHz.

O, dzięki ci zbawco... Już zaczynam się odkręcać :-))

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl