Re: Bezprzewodowy HIS z TPSA do laptopa...

Autor: Paweł Hajto (hajto_at_salwator.ip.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:27:18 MET DST

>Czy potrzebny jest jakiś hub czy inny pierun?
Do połączenia w sieci radiowej nie - wszystkie sieciówki, które
są w zasięgu, będą się widzieć i tworzyć sieć radiową.
Inny pierun potrzebny jest w przypadku integracji tej radiowej
sieci z drucianą (ethernet). Można to zrobić tak:
a) kupić kartę radiową i postawić ethernet bridge'a na linuxie
b) kupić ethernet bridgea od Symphony, zapłacić 2k zł. Podpiąć go do
zwykłego huba. I już. Wszystkie karty w zasięgu bridge'a widziane
są dla reszty sprzętu na ethernecie drucianym.

>Jak z konfiguracją takich kart w systemach operacyjnych?
Nie wiem, nie przerabiałem. Oczywiście drivery do windy i linuxa są, wg
producenta.

Paweł