Re: Gniazda PCI 64 bity w domowym komputerze - dyskusja z priv-a

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:03:42 MET DST

Roman Sąsiada wrote:

> [...]

Niekoniecznie, PCI64 laduje juz w plytach dla stacji roboczych lub
malych/srednich serwerow. Takim przykladem jest plyta ASUS CUR-DLS.

> Ja o tym wiem, to mój dyskutant twierdził, że on takie ma w swoim
> komputerze.

Moze miec ale wtedy jego plyta nie jest zwykla desktopowa prosta plytka.

> BTW, gdzie znajdę jakąś specyfikację PCI?

Znajdziesz ale prawde mowiac nie wiem gdzie (moze na stronie Intela lub
ServerWorks)

> Czy standardowa magistrala PCI
> w komputerach ma 32, czy 64 bity?

32-bitowa 33 MHz.