Re: Duron na Abit KT7 Raid

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:03:39 MET DST

Ciekawostka ... Rzeczywiscie jest to problem napiecia ....
Przypomne, ze mam plyte Abit KT7 i ustawione napiecie na 1.8

Wlaczylem Hardware Sensor Monitor i okazuje sie ze napiecie
podawane na procesor jest mniejsze i oscyluje w granicach 1.66

Wyglada na to, ze musze jeszcze zamalowac jakis mostek, zeby
plyta przejela kontrole napiecia nad procesorem ...

Czyli ktory ?

użytkownik "Rafael3DJ" <raf3dj_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> ~~ Guybrush Threpwood ~~ napisał(a) w wiadomości:
> <8qtp5t$8g4$2_at_news.tpi.pl>...
> procesora
>

> dziwne
> mam KT7 noraid, bios UL i BIOS przy starcie kompa prawidlowo wyswietla
> aktualna predkosc
> mosty laczone olowkiem HB

Powstaje