Re: Duron na Abit KT7 Raid

Autor: Rafael3DJ (raf3dj_at_2com.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 09:11:03 MET DST

~~ Guybrush Threpwood ~~ napisał(a) w wiadomości:
<8qtp5t$8g4$2_at_news.tpi.pl>...
>Niemniej przy starcie system wykrywa i zglasza DURONA 600 (100x6) ...
>Powstaje pytanie czy komus z was udalo sie po polaczeniu mostkow uzyskac
>zmiane tego napisu czy tez napis ten niezaleznie od przetaktowania
procesora
>wystepuje standardowo ?

dziwne
mam KT7 noraid, bios UL i BIOS przy starcie kompa prawidlowo wyswietla
aktualna predkosc
mosty laczone olowkiem HB

>Wentylatory dzialaja ale brak obrazu i twardziel nie startuje ... Powstaje
>pytanie czy nie jest
>to przypadkiem kwestia slabego (235W) zasilacza ?

raczej nie
mam zasilacz 235 W i problem podobny do twojego wystepuje jedynie wtedy gdy
dam za niskie napiecie dla proca.
przy 800 MHZ daje napiecie 1,650V i jest spox (moj procek to D700), przy 900
MHZ daje 1,675 V, przy 1G nawet na 1,9 V nie kce startowac - i do tego przez
slaby (chwilowo) wentylator proca temp. przy 1G dochodzi w ciagu sekund do
90 stopni C; przy stabilnych 900 MHz mam do 78 stopni C.

pozdr.
Rafael3DJ
www.raf3dj.3d.pl