Re: VIA vs Intel ?

Autor: Tomasz 'ZAN' Krupa (zan_at_inter-net.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 00:11:09 MET DST

>Ale wracaj=B1c do tematu: Po pierwsze kup p=B3yt=EA *dobrego* =
producenta!!!
>Wiekszo=B6=E6 problem=F3w z VIA to w rzeczywisto=B6ci problemy ze =
z=B3omem
>wyprodukowanym przez producent=F3w p=B3yt g=B3=F3wnych. JAk nie chesz =
mie=E6 k=B3opot=F3w,
>to kup np. p=B3yt=EA ASUSa + kart=EA graficzn=B1 ASUSa + kart=EA =
d=BCwi=EAkow=B1 ASUSa
>(chyba jest co=B6 takiego) -- wtedy problem=F3w nie raczej nie =
b=EAdzie.

i tu sie mylisz kolego
naprawde myslisz ze ASUS to jest dobry sprzet?
to jest masowka, tak samo jak ABIT
to tak samo jak w sprzecie Hifi
przecietny czlowiek nie znajacy sie mysli ze Technics to dobry, markowy =
sprzet

reszta sam sobie dopowiedz
mozna dostac naprawde dobre plyty, dobrych producentow (nie pamietam w =
tej chwili nazw, a pisze to w nocy i nie chce mi sie szukac)
tylko ze kosztuje duzo wiecej od asusow czy abitow
i raczej nie zobaczysz ich w cennikach polskich sklepow komp.
i gwarantuje Ci ze z tamtymi plytami nie bedziesz mial wiekszych =
problemow, na jakim chipsecie by nie byly