Re: Dysk pada? (dłuższe)

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 22:13:42 MET DST

On Wed, 27 Sep 2000 09:54:02 +0200, "Adam Stawiszyński"
<Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm> wrote:

> Pytanie: czy ten dysk zmierza ku krainie wiecznych łowów? Czy można mu
> jakoś pomóc (znaczy się co najmniej zwolnić tempo przenoszenia się na tamten
> świat)? Jak do tej pory nie było problemów z przegraniem przyniesionych
> danych, ale te sugestie ndd i formata mnie trochę zaniepokoiły.

Jeżeli przenosisz na nim tylko dane, to nie powinno być większych
problemów (pod warunkiem, że będzie to tylko kopia).
Ale można ze sporym prawdopodobieństwem domniemywać, że po jakimś
(niekoniecznie długim czasie) dysk odmówi Ci posłuszeństwa. I tu IMHO
nic się nie poradzi. Jeśli ma zamiar paść, to padnie i najrozsądniej
będzie wymienić go na inny.

--
Pozdrawiam
  Bartek