Re: DMI Pool Data ...

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_eranet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 15:32:08 MET DST

Użytkownik Krzysztof Czuryło <krzycz2_at_SPAM.poczta.KILLER.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8qr9c0$85t$1_at_news.tpi.pl...
> No cóż, problem bynajmniej nie nowy.
>
> Sytuacja jest taka:
> Komputer startuje, pokazują się standardowe informacje o konfiguracji
> sprzętu (pamięc, dyski, etc.), po czym wyświetla się komunikat
> "Veryfying DMI Pool Data ......." i na tym koniec.
>
> Nic nie można zrobić. Żadne zmiany ustawień w setupie, ani kasowanie CMOS
nic
> nie dają. Odłączenie dysku lub podłączenie innego takoż.
> Oczywiście nie można również uruchomić systemu z dyskietki, gdyż komputer
> zawiesza się jeszcze _przed_ bootowaniem systemu operacyjnego.

> [...]

Miałem (mam) podobną sytuację z moją starą płytą na chipsecie VX Pro+. Raz
podłączyłem do niej źle zasilanie i poszedł kontroler stacji dyskietek
(reszta - troche to dziwne - działa poprawnie). Po ponownym uruchomieniu
rownież stał na tym napisie. Postanowilem zostawic go w takim stanie i po 5
minutach ruszył dalej. Pozniej stał na tym napisie ok. 20 sekund i mial
problemy z resetem i restartem (z Windowsa i Alt+Ctrl+Del). Po jakimś
miesiącu używania przeszlo jej z rsetem i nie stoi na tym napisie :)
Włożyłem jeszcze dodotakowy kontroler FDD (HDD tez chyba obsluguje, ale nie
probowałem) i juz komputer dziala.
Proponuje wiec pozostawic ten komputer włączony na jakis czas - może
przejdzie (warto sprobować).

--
Pozdrawiam
Romek