DMI Pool Data ...

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.poczta.KILLER.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 00:51:55 MET DST

No cóż, problem bynajmniej nie nowy.

Sytuacja jest taka:
Komputer startuje, pokazują się standardowe informacje o konfiguracji
sprzętu (pamięc, dyski, etc.), po czym wyświetla się komunikat
"Veryfying DMI Pool Data ......." i na tym koniec.

Nic nie można zrobić. Żadne zmiany ustawień w setupie, ani kasowanie CMOS nic
nie dają. Odłączenie dysku lub podłączenie innego takoż.
Oczywiście nie można również uruchomić systemu z dyskietki, gdyż komputer
zawiesza się jeszcze _przed_ bootowaniem systemu operacyjnego.

Płyta Epox EP-MVP3C2, Pentium 233MHz, 64MB RAM, BIOS Award.

Poszukiwałem rzecz jasna jakichś rozwiązań w Internecie, ale pomimo że
problem dotknął niejednej osoby, rozwiązania nie znalazłem.
Większość sugestii opiera się na uruchomieniu systemu z dyskietki i dokonania
później jakichś dalszych zabiegów, ale w tym wypadku nie tędy droga.

Płyta nie jest moja, więc awaria specjalnie mnie nie martwi. (Zostałem jedynie
poproszony o pomoc.)
Niemniej chciałbym wiedzieć, czy jedynym lekarstwem jest wymiana płyty, czy
może jest jakiś inny (tańszy) sposób.
Np. czy przeprogramowanie BIOSu rozwiąże problem? BIOS ściągnę z sieci,
zapłacę powiedzmy kilkadziesiąt złotych za programowanie, ale czy to załatwi
sprawę?

| Krzysztof Czurylo                       krzycz(at)krzycz.w.pl |