Re: Zoltrix Spirit i ustawienie kraju.

Autor: Pasza (paszis_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 11:53:56 MET DST

Ja mam modem Acorp na Lucencie M-56PML i zachowuje sie on bardzo dziwnie w
dzien jak jest duzy ruch laczy sie za kazdym razem 4666, a
w nocy 3 musze laczyc kilka razy , wczesniej mialem Sprita laczyl zawsze ale
wolniej 42300 ,
Jeszcze jest taka dziwna sprawa ze pod --- BeOs --- modem laczy lepiej i
jest owiele szybszy 4999 a pliki np. zip super 5,25 kb /s
w windzie jest 4,6 kb /s , tylko w BeOs przegladarka jest wolniejsza
NETPOSIVE ale zainstaluje OPERE i zobacze...
Modem jakby za szybko wybiea numer po polaczeniu powinien chyba chwile 0,5 s
poczekac moze wiecie sa jakies string komendy AT ..stery mam nowe..
I jeszcze jedno modem ten obsuguje Tak pisze DATA/FAX/VOICE/SPEAKERPHONE ale
niemoge wydusic zniego zadnego dzwieku z glosnikow ..
Modem niema wyjscia / wejscia zadnego komunikuje sie przez szyne PCI z
karta dzwiekowo ( YAMAHA 724 PCI ) ale niemoge tego jakos uaktywnic
do karty zainstalowal jakis sterownik... ale niewiem jak to uaktywnic.
Moze ktos ma podobny modem problem i muglby jakos pomoc.......

Pasza