Re: Zoltrix Spirit i ustawienie kraju.

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 00:52:15 MET DST

"Jacek D." napisał(a):

> Nie chcialem dodawac, ze producenci modemow opracowali
> setki komend AT z dziesiatkami opcji,
> ktore "pomagaja" sterowac transmisja.

Ale to nadal nie ma nic wspólnego z ową zmianą kraju. To ustawienie
dotyczy tylko, jak ktoś już tu wspomniał sposobu wybierania numeru. Ja
swojego czasu ustawiałem uparcie 'UK' jako najbliższy kraj i jedyne co
z tego miałem to to, że w czasach kiedy numer 020... był notorycznie
zajęty na wybieranie kolejny raz numeru trzeba był odczekać z 5
sekund. Potem wróciłem do defaultowego 'USA' i numer można było
wybierać niemalże natychmiast.

Chemical

--
Strona Leona: