Jeszcze o problemie.

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 19:42:52 MET DST

Widze duze ciekawych rzeczy, ale do konca dalej nie wiem czy problem jest z
winy tpsy czy modemu, a moze sterownikow.... Musze sprostowac jedna rzecz, a
mianowicie z samym polaczeniem sie z internetem nie mam problemu. Problem
zaczyna sie dopiero potem gdyz okazuje sie ze nic nie chce isc, niby jest
polaczenie, a nawet poczty nie moge odebrac nie mowiac o otworzeniu jakiej
kolwiek strony i to mnie wlasnie boli. Ktos wie jak z tym jest ???

Pozdrawiam

         Misiek - Piotr Misiewicz

    e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
                 misiekpm_at_box43.gnet.pl

    icq uin : 10419779
    tel. : +48602756326
Użytkownik Misiek <misiekpm_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39cba69c_at_news.vogel.pl...