Czy ktos sie zna na tym? Jesli tak prosze o porade

Autor: Piotr F. (piotrflo_at_hot.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 16:14:18 MET DST

Witam,
Jestem tu nowy. I lajkonikiem w dziedzinie Mac-ow tez jestem. W biurze mam
G3 233 i chcemy ja upgradowac. Ha tylko teraz naco.
Mam do wyboruwrzucenie G3 466MHz lub G4 400Mhz.
Napiszcie swoje zdanie czy jest sens sie pakowac w G4 gdzie jest cena wyzsza
o 1000 zl przynajmniej czy lepiej zostac przy G3 466 MHz i zaoszczedzic. Czy
bedzie miedzy nimi duza roznica w pracy?
potrzebne mi sa informacje bo mam spore prace do skladu i musze to zalatwic
w tym tygodniu a na 233 nie pociagne.

Pozdrwienia dla wszystkich
PIT