Re: Czy ktos sie zna na tym? Jesli tak prosze o porade

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 18:22:18 MET DST

Moj wujek uzywa AFAIR G4 400Mhz (pracuje glownie w Photoshopie) i chwalil mi
sie, ze widzial demonstracje w ktorej jego model byl szybszy w
zastosowaniach typowych dla Mac'a od PIII700. Nie wiem jak wypada w
porownaniu do G3 ale moge mu wyslac maila z pytaniem (pownienien byc
zorientowany, bo przeszedl chyba przez wszystkie generacje Maca jakie byly
na rynku w ostantnich 5 latach).
Pozdro
Leszek
Użytkownik "Piotr F." <piotrflo_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jestem tu nowy. I lajkonikiem w dziedzinie Mac-ow tez jestem. W biurze mam
> G3 233 i chcemy ja upgradowac. Ha tylko teraz naco.
> Mam do wyboruwrzucenie G3 466MHz lub G4 400Mhz.
> Napiszcie swoje zdanie czy jest sens sie pakowac w G4 gdzie jest cena
wyzsza
> o 1000 zl przynajmniej czy lepiej zostac przy G3 466 MHz i zaoszczedzic.
Czy