CD-ROM

Autor: Mariusz B (bmariusz_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 16:44:24 MET DST

Witam,
Win98 widzi naped CD-ROM LG jako dysk wymienny w okienku Moj Komputer.
Natomiast menadzer urzadzen mowi mi, ze naped CD-ROM jest zainstalowany i
dziala poprawnie. Niestety nie jestem w stanie odczytac zadnej plyty CD-R.
Probowalem usunac CD-ROM z systemu w menadzerze urzadzen, ale po restarcie
ponownie to samo tzn. naped instaluje sie automatycznie ale jest widziany
jako dysk wymienny z systemem plikow fat. Czy macie jakies pomysly?

Pozdrawiam,
Mariusz

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl