HP 930C i USB

Autor: Scorpio (dolas_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 00:49:58 MET DST

Mam drukarke HP 930C i ostatnio podlaczylem ja za pomoca kabla USB, niestety
od tego czasu zaczely sie problemy z drukowaniem, komputer czesto traci
lacznosc z drukarka, lub po prostu przestaje drukowac. Mam plyte FIC 503A, 2
porty USB, do drugiego mam podlaczony skaner, ktory zawsze jest wylaczony.
Czy jest jakis sens w ogole uzywac kabla USB ? Jakie korzysci z tego plyna,
w porownaniu do LPT ?

--
Podzespoly komputerowe z Niemiec - K&M Elektronik
http://www.kmelektronik.de/root/shop4/p4.txt