Re: HP 930C i USB

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Wed 27 Sep 2000 - 10:17:30 MET DST

Scorpio napisał(a):

> Mam drukarke HP 930C i ostatnio podlaczylem ja za pomoca kabla USB, niestety
> od tego czasu zaczely sie problemy z drukowaniem, komputer czesto traci
> lacznosc z drukarka, lub po prostu przestaje drukowac. Mam plyte FIC 503A, 2
> porty USB, do drugiego mam podlaczony skaner, ktory zawsze jest wylaczony.
> Czy jest jakis sens w ogole uzywac kabla USB ? Jakie korzysci z tego plyna,
> w porownaniu do LPT ?
>
> --

Cześć
Może masz złe stery pod USB U mnie mam nieźle nawalone sprzętu- Płyta z
Chipsetem VIA PIII 600/64MB RAM, karta sieciowa Micronet 98 skaner z portem
SCSI (mustek Skanepress 12000sp) HDD 8.4 GB SEAGATE, Karta dźwiękowa itd. Pod
WIN98 Drukareczka chodzi na USB bez problemu (raz się powiesiła na wydruku
wykresów z EXCELLA), ale musiałem parę razy instalować i odinstalowywać
sterowniki. A dzieki temu, że uzywam USB mogę do wolnego portu LPT w kompie
podłączyć igłówkę do faktur, próbowałem też podłączyć w ramach eksperymentu 930
przez wolne złącze LPT z drugim kompem i też poszło. Spróbuj sobie ściągnąć
stery ze strony HP może się poprawi.
Pozdrawiam MACIEK
PS
A może masz walnięty kabelek USB?