Linux

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 22:30:36 MET DST

Mam jeszcze okolo 5-6GB wolnego na twardym i chcialbym
sobie zapodac tam Linuxa. Interesuje mnie jak podzielic to
miejsce na partycje, tj. jak poprzydzielac objetosci poszcze-
golnym partycjom i ile ich powinno byc? No i jaka wybrac
dystrybucje Linuxa, bo gdy kiedys instalowalem sobie Corel
Linuxa, to tylko nerwow natracilem, bo zainstalowal mi sie
do jednego pliku i startowal tak, jak BeOS 5 PE, tj. chodzil,
ale nie tak, jakby dobrze moglby chodzic... ...przy czym ww
BeOS chodzil szybciej od Corel Linuxa...

Z gory dzieki,
.kurt