Re: dupa-blada-czekolada...

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:10:08 MET DST

> Ustaw harmonogram zadańń i Outlooka, który po odebraniu poczty rozłącza
się
> automatycznie (ewentualnie taryfikator telefoniczny rozłączający po n
> impulsach).

Nie bardzo sie nadaje, bo czasem tez chcialbym aby poczte mi sprawdzal
Mail Warrior. To musi byc program, ktory bedzie potrafil wlaczyc MW,
odebrac poczte, i rozlaczyc polaczenie z siecia. Musi byc w 100% dzialaja-
cy, bo nie chcialbym dostac potem prezentu z telekomuny z piecioma
zerami po pierwszej cyferce :-)

.kurt