Windows Millenium + Geforce 2 MX

Autor: nospam (nospam_at_nospam.invalid.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 20:43:43 MET DST

GeForce 2 MX nie chce współprawcować z Windows Millnium (niestabilna praca, niebieskie ekrany, błedy direct draw)... mam jedno pytanie - czy jeśli łączę się z witryną windows upadte i tam pisze mi, że mam wersję beta, to czy to jest wersja beta???? dodam, że numer wersji kończy sie na 3000 - sądzę więc, iż jest to wersja finalna... czy ktoś może miał podobne problemy z ME i GF MX ?

Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl