monitor zasilanie :-(

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 21:25:57 MET DST

witam

oto moje problemo:
wlaczam komputer i monitor. I na starcie monitor pada, tzn przez 3-5 senkund
jest zapolona zielona lampka, czyli niby wlaczony (ale ekran czarny) a
poxniej przechodziw w stan oczekiwania i wala
od czego to zalezy, plyta, obudowa (mam AT), kable ?

trzeba wylaczyc komputer i monitor i repeat.. until funkcjona

bylbym bardzo wdzieczny za rady, bo wiem ze takie wlaczanie i wylaczanie
komputra kilka razy niezbyt mu pasi

teo