Re: LG 795FT

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:19:49 MET DST

> (*) ekraz jest "za plaski" - co powoduje efekt wkleslosci - po prewnym
> czasie czlowiek sie do tego przyzwyczaja - ale mimo wszystko polecam
> monitory prawie plaskie (no powiedzmy 99% plaskosci ;> ) - one juz nie
maja
> efektu wkleslosci, dzieki czemu nasze oko widzi, iz ten obraz jest
idealnie
> plaski.
Dokladnie :-))) Tez mnie to rozwala, ale tak juz jest z reszta akurat do
tego sie dosyc szybko zaadaptowalem - w sklepie popatrzylem pol minuty i ok,
natomiast paski na trinitronach mnie mecza. Stad wlasnie chce kupic 795,
teraz mam LG 77M (bardzo sobie chwale) ale musze go odsprzedac i musze cos
kupic - z tego co widze to 795 powinien byc dobrym wyborem.

 Piotr Traczykowski
 Ph.D. Student
 Institute of Fundamental Technological Research
 Polish Academy of Sciences