Re: Instalacja Win NT na HDD >1024 cylindry -WAŻNE!

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:24:21 MET DST

> 1. Utworzyć partycję podstawową FAT (tu będzie potrzebne
> jakieś zewnętrze narzędzie typu PQMAGIC) i uaktywnić ją
> dzięki czemu po restarcie komputera będzie widoczna jako dysk c: (dla
> dosa)
> 2. Podczas instalacji wskazać dysk na którym ma się system zainstalować
tak
> by nie tworzył
> nowej partycji
> 3. Po instalacji konwersja partycji do NTFS (nie przejmując się jak
napisze
> że się nie da)
>
> i po ptokach

obawiam sie, iz nie o to chodzi koledze

IIRC WinNT nie lubi duzych partycji - totez zainstaluj go na 2GB np FAT16 -
po czym po instalacji powieksz ja do tych 16GB np programem Partition Magic
4/5/5.01 - i pozniej polecam przerobic ja na NTFS (narzedzie convert.exe z
WinNT)

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl