Re: LG 795FT

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 16:04:12 MET DST

> Niestety nie mam. Mam gorszą wersję 775FT. Wbrew narzekaniom, które
> kilka razy zdarzyło mi się tutaj czytać, u mnie działa od roku bez
> zarzutu.

no tu nie chodzi o narzekanie z uwagi na awaryjnosc, itp
lecz z uwagi na parametry techniczne (ten monitor ma dosc marne parametry -
poziom 70kHz)

natomiast 795FT ma swietne parametry - kolega ostatnio kupil i bylem u niego
przetestowac:

zalety:
1) swietny obraz
2) duzo ustawien w OSD
3) plaski ekran (*)

wady:
1) plaski ekran (*)

(*) ekraz jest "za plaski" - co powoduje efekt wkleslosci - po prewnym
czasie czlowiek sie do tego przyzwyczaja - ale mimo wszystko polecam
monitory prawie plaskie (no powiedzmy 99% plaskosci ;> ) - one juz nie maja
efektu wkleslosci, dzieki czemu nasze oko widzi, iz ten obraz jest idealnie
plaski.

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl