Re: Instalacja Win NT na HDD >1024 cylindry -WAŻNE!

Autor: Darek Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:03:37 MET DST

Użytkownik "Ramirez" <koski_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam do szanownych Grupowiczów pytanie związane z Ins. WinNT ...jak w
temacie
> :)
> Muszę zaintalować to ustrojstwo (winNT) na partycji dysku, znajdującej sie
> powyzej 16 GB (Inaczej nie wchodzi w grę !!!)
> w instalce wyskakuje mi , ze to nie jest możliwe - Instalator
przedwcześnie
> kończy instalację :(
> Jak sobie z tym poradzić ?
> Proszę o wyczerpującą odpowiedź (dla laika), ewentualnie o wskazanie mi
> miejsca, gdzie takową znajdę.
> [...]
Zaznaczam że tak wysoko jeszcze go nie instalowałem
1. Utworzyć partycję podstawową FAT (tu będzie potrzebne
    jakieś zewnętrze narzędzie typu PQMAGIC) i uaktywnić ją
    dzięki czemu po restarcie komputera będzie widoczna jako dysk c: (dla
dosa)
2. Podczas instalacji wskazać dysk na którym ma się system zainstalować tak
by nie tworzył
    nowej partycji
3. Po instalacji konwersja partycji do NTFS (nie przejmując się jak napisze
że się nie da)

    i po ptokach

Darek Bartylak