Re: jak wyciszyc komputer ?

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:48:10 MET DST

Michal Kupski napisał(a) w wiadomości: <8qq5av$ct5
>Można jeszcze nakleić na blachy obudowy ( od środka, ale na zewnątrz też
się
>może komuś spodobać :) samoprzylepną okleinę korkową - powinno wytłumić
>drgania.
A ja dodam od siebie że wyciszyłem w podobny sposób komputer - obudowę
wewnątrz wykleiłem gąbką perforowaną, dysk zawiesiłem na gumkach,
"podokręcałem" co się dało... I było _nieznacznie_ ciszej, za to
_zdecydowanie_ cieplej ;)
Wróciłem do standardowej "blachy".
Może ktoś ma podobne, ale sprawniejsze patenty?
(Czy w tej korkowej okleinie nie było problemów z odprowadzaniem ciepła?)

Pozdrawiam
Marek