Re: Abit Be6II i wspoldzielenie przerwan

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:41:25 MET DST

~~ Guybrush Threpwood ~~ wrote:

> Poskladalem wlasnie do kupy Compa, odpalilem Sandre
> i ku mojemu zdumieniu na jednym przerwaniu 10 znalazlem:
> sterowniki karty graficznej ASUS 7100
> sterowniki Soundblastera
> 2 sterowniki AverPhone 98 (audio i video)
> Intel 82371 do uniwersalnego kontrolera BUS
> oraz 3 razy IRQ holding for PCI steering (cokolwiek to jest) ...
>
> Na razie nic sie nie dzialo poza pewnymi klopotami
> z instalacja karty graficznej ... Boje sie myslec co
> bedzie pozniej wiedzac, ze Live! nie lubi wspoldzielic
> przerwan ...
>
> Wszystko to na plycie glownej ABIT BE6 II v. 2 -
> [...]
Zawsze mozesz wylaczyc jakiegos COM-a i masz wolne przerwanie(albo dwa
COMy- wtedy dwa przerwania wolne), ktore mozesz przyporzadkowac na sile
w BIOSie do lini PIRQ_numerek. Albo Windows sam przyporzadkuje mu jedno
z urzadzen.
Creative 16 Emulation zdaje sie mozna wylaczyc w Menadzerze urzadzen-
nie usuwaj,ale wylacz we wlasciwosciach, jak nie pomoze to zmodyfikuj
autoexeca.
Zobacz tez do instrukcji do plyty na strone 3-41 !

Rafal