Re: Jak podkrecic modem wewnetrzny.

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:25:33 MET DST

Wojciech Gruca napisał(a) w wiadomości: <8qnn1l$1cf$4_at_news.tpi.pl>...
>Mój modem ma 56b\s ale w rzeczywistosci jest.....

W rzeczywistosci to on jes 33,6 przy nadawaniu, a maksymalnie 56k przy
odbieraniu
pod warunkiem ze laczysz sie z modemem cyfrowym (np TPSA). Jak
polaczysz sie
z kolesiem z takim samym modemem to na 33,6. To wynika z protokolu.
W rzeczywistosci maksymalna predkosc (nie ta ktora wynegocjuja modemy
przy
nawiazaniu polaczenia) zalezy od ruchu w sieci, i rzadko kiedy zbliza
sie
do maksymalnej. Jezeli sciagasz cos przez ftp to na pewno wyswietla
sie gdzies
predkosc transmisji?

Moj modem laczy sie 40-44 a mam nowa linie w budynku. Zdarzaly sie
polaczenia
na 48, ale rwaly sie po kilku minutach. Znam przypadki, ze trzeba bylo
ograniczac
maksymalna predkosc aby uniknac zrywania transmisji.

Wiec nie martw sie, ze nie jedziesz na maksa, wolniej jedziesz -
dluzej pojedziesz ;)))
No i oczywiscie nie korzystaj z Internetu w godzinach szczytu (ruchu,
nie taryfowego) ;)))
Pozdrawiam
Feromon

PS. Ja mam Spirita, ale bardzo ladnie "negocjowal" tez Asmax Surfer.