Yamaha to zlom

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 22:35:14 MET DST

Witam,

Chcialbym podzielic sie z wami moimi doswiadczeniami z Yamaha 8824e.

Kupilem, pudelko OK.
Zainstalowalem najnowsze stery do niej i WinONCD.
I co sie okazuje:

1. Podczas nagrywania czesto staje.
2. Przy nagrywaniu z image'a staje w 90% przypadkow.
3. Nie nagrywa audio.

Co ciekawsze: kopiowalem EuroPlus+ Reward (pitat, nie zabezpieczony).
Skopiowala, wszystko wskazywalo ze jest OK.
Uruchamiam CD-R Diagnostic i podaje mi, ze brakuje mu 10 plikow i kilku
katalogow.

Zmarnowalem w ten sposob 30 plyt (troche juz tego nacialem). Zadna nie
chodzi.

Nie mowcie mi, ze mam zle skonfigurowany sprzet, bo sprawdzalem na kilku
komputerach i jest to samo.

Jednym slowem: albo Yamaha to zlom, albo mam zepsuty model.