Re: Yamaha to zlom

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 10:41:19 MET DST

Adam Salamon wrote:
[...]
> Jednym slowem: albo Yamaha to zlom, albo mam zepsuty model.

Yamaha to złom, ale problemy które opisałeś dotyczą raczej softu. U mnie
w tej chwili 8424S nagrywa wszystko bardzo ładnie, ale 2 już padły
(4416S i 6416S) po nagraniu po 150-300 płyt na sztukę. Generalnie jak
działa to całkiem ładnie, ale często się psują. Niestety nie obsługuja
RAW i poprzednie nie najlepiej ściągały audio (8424S zdała u mnie testy
jakości, ale i tak ściągam CDRomem Teac).

Spróbuj kolejno.
1. Zainstalować najnowsze sterowniki ASPI
2. Zmienić program (Nero dla nagrywania płyt z danymi, Feurio do audio i
Disc Juggler do kopii 1:1 - u mnie ten zestaw działa bez problemu, inne
programy potrafią się gryźć). Dawno temu po różnych testach i
porównaniach doszedłem, że taki zestaw jest The Best i nie ma w nim
miejsca dla WinOnCD ;)
3. Zainstalować windę od nowa.

--
Pozdrawiam,