Re: Czy CTX ma pasek na środku?

Autor: lijan (lijan_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 00:12:45 MET DST

Te paski widać trochę tylko na jasnym tle.Wystarczy zmienić kolor okna w
ustawieniach Wingrozy i ten mały problem praktycznie nie
występuje.Natomiast ostrość szczegółów obrazu na Trinitronie jest
bezkonkurencyjna.Polecam z własnego doświadczenia.CTX PR711F to jeden z
lepszych monitorów w tej klasie i cenie.
Jakub Furkal napisał(a) w wiadomości: <39CFBA72.BF26B0C8_at_greenet.pl>...