Re: Programowa dekompresja DVD

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 00:22:41 MET DST

In article <8qneri$e3h$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, skalka_at_priv.onet.pl wrote:
> Zalezy do jakich scen. Jesli film ma "szybkie" sceny = duzy bitrate
> =potrzeba wiecej procka=film bedzie sie zacinal.
> U mnie dopiero na Celku 466 wszystkie filmy chodzily ok.
I chyba nalezy tu dodac, ze nie zalezy to tyle od procka co od karty
graficznej i softdekodera.... Pamietam jak pod koniec 1997 pierwszy raz
ogladalem na swoim kompie film na dvd (P2-233, 2megowa ATI RagePro AGP,
dzwiekowka Crystal SoundFusion PCI. dvd Hitachi gd2000 i soft decoder
MediaMatics DVD) i BladeRunner naprawde powalal.. szczegolnie jakosc
dzwieku...
---
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming
 the absolute that I am now - me."