Re: Czy CTX ma pasek na środku?

Autor: greg (space_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 08:27:00 MET DST

czesc
mam taki monitor i musze powiedziec , ze jestem bardzo zadowolony. Co do
paskow to tak jak ktos wczesniej powiedzial widac je tylko na jasnym tle(dwa
poziome linie na wysokosci mniej wiecej 1/4 i 3/4 ekranu). Druga sprawa to
co mnie czasami denerwuje to ,ze monitor dopiero po rozgrzaniu trzyma
wszystkie ustawienia. Po dopaleniu obraz z zasady jest troche mniejszy , po
jakims czasie wszystko jest ok (moze to taka uroda tego egzemplarza?).
Kupowalem moniotor ze zlaczem USB, tak na przyszlosc i jak na razie tego nie
uzywalem. Tak wiec zakup mon z USB, ktory zasady jest troche drozszy od tego
bez USB nie wiem czy byl sluszny (i tak mam USB w komp).

Pozdro