Re: Jeszcze o problemie.

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 21:57:04 MET DST

Użytkownik Misiek <misiekpm_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39cf8e62_at_news.vogel.pl...
<CIACH>
> Problem
> zaczyna sie dopiero potem gdyz okazuje sie ze nic nie chce isc, niby jest
> polaczenie, a nawet poczty nie moge odebrac nie mowiac o otworzeniu jakiej
> kolwiek strony i to mnie wlasnie boli. Ktos wie jak z tym jest ???
<CIACH>
W naszych (czytaj polskich) warunkach zauważylem już ścisły związek nawet
pomiędzy pogodą a jakością połączenia - jak pada albo jest mgła (duża
wilgotność powietrza) to połączenia zachowują się u mnie właśnie tak jak
opisałeś! Obciążenie numeru dostępowego - druga przyczyna. Trzecia -
obciążenie centrali telefonicznej. Czwarta - rodzaj przyłącza (kabel czy
druty, podziemne czy na słupach) itd. Nie mam siły dalej wyliczać :))
PiKo