Re: Problem z transferem przez modem (TPSA)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 21:52:31 MET DST

On Sun, 24 Sep 2000 17:33:20 +0200, "andy" <andy4ever_at_go2.pl> wrote:

>Witam wszystkich!
>
>Mam pewien problem, ktory ostatnio mnie cholernie irytuje. Otoz od pewnego
>czasu gdy polacze sie z TPSA, cos tam sobie robie na sieci i w pewnym
>(najmniej spodziewanym momencie) transfer danych staje w miejscu. Modem ani
>nic nie wysyla ani nic nie odbiera - trawa to nawet kilka minut - potem
>znowy (jakby nigdy nic) przesyla dane i za jakis czas staje ponownie!
>Co sie dzieje?? Czy to wina mojego modemu (Zoltrix Spirit) czy tej cholernej
>telekomuny?!

Moze SApirit to paskudny winmodem ale to jednak nie jego wina.
telepies sp...l routingi, bajzel jest w calej sieci - niech ich jasna
cholera wezmie. na niektorych z ich maszyn routing puszcza pakiety w
kolko jak psa goniacego wlasny ogon!
>Zaznacze ze problem wystapil jakis czas temu - do tej pory wszystko bylo OK!

I, jak szewski (przepraszam - telepsiarski) poniedzialek odchoruja to
pewnie wezma i poprawia.

--
Darek