Re: Jeszcze o problemie.

Autor: Steol (fjk1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 02:51:24 MET DST

Użytkownik "Misiek" <misiekpm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Widze duze ciekawych rzeczy,

Ja też. Widzę np. takie coś dla Zoltrixów: 56K Disclaimer. 56K modems are
capable of receiving at up to 56Kbps, and sending at up to 31.2Kbps. Due to
FCC regulations on power output, receiving speeds are limited to 53Kbps.
Actual speeds vary. Requires compatible phone line and server equipment.
Complies with both the V.90 56K standard and K56FlexTM technology protocols.
Co do homologacji w Polsce, to dostał ją Megabajt a nie Zoltrix, i to chyba
tylko na żelastwo. BTW, mailowałem i do Megabajta i do Zoltrixa ale bez
echa. O odpowiedzi TP SA już pisałem. Może by tak ruszyć MŁ?

Pozdrawiam wszystkich czytelników wątku

Steol