Re: ATI TV out ->SVHS lub SCART

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 12:13:30 MET DST

> Pytanko- mam ATI Expert 2000 32 MB z TV out, chce to podlacztc do TV po
SVHS
> ale brak w TV kolorow! Wymyslilem ze byc moze w TV jest uszkodzone
wejscie...

Raczej niekoniecznie uszkodzone. Standard S - video ma rozdzielona
chorominancję i luminancję czyli osobno idzie obraz monochromatyczny i
informacja o kolorze. Brak koloru oznacza albo błędne podpiecie jednego z
kabelków w EURO(raczej wątpliwe) albo poprostu Twój TV nie obsługuje tego
standardu i nalezy mu podać sygnał z wyjscia compositiv.

AdamS