Re: Zoltrix Spirit i ustawienie kraju.

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 21:23:02 MET DST

> AFAIR to ustawienie zmienia jedynie definicje częstotliwości tonu sygnału,
> który rozpoznawany jest przez modem jako wolna/zajęta linia, oraz interwały
> czasowe sygnałów stosowanych w telekomunikacji w danym kraju. Wybranie kraju,
> gdzie te ustawienia są identyczne lub zbliżone do Polski załatwia problem. Ja
> użyłem kiedyś chyba ustawienia na Germany i było OK...

Zwaz jednak, ze brak Polski i tych interwalow, oznacza jedynie
ze Spirit nie spelnia warunkow homologacji, gdyz jego instalacja, moze
wywolywac zakl;ocenia pracy centrali lub w trakcie laczenia sie.

Przeciez podstawowym warunkiem polskiej homologacji jest wlasnie
spelnianie polskich norm i przepisow, a nie niemieckich, greckich, czy
tureckich.

A jezeli juz Spirit otrzymal homologacje przez analogie,
to moze w ogole zrezygnowac z homologacji ML, jezeli produkt
zostal juz homologowany w jednym z krajow Europy Zachodniej ?

Jacek