Re: Zoltrix Spirit i ustawienie kraju.

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 00:48:11 MET DST

Uzytkownik "Jacek D." <koperacja_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
Ja

> Zwaz jednak, ze brak Polski i tych interwalow, oznacza jedynie
> ze Spirit nie spelnia warunkow homologacji, gdyz jego instalacja, moze
> wywolywac zakl;ocenia pracy centrali lub w trakcie laczenia sie.

Jaki zwiazek ma brak Polski na liscie krajów sterownika - z homologacja
modemu??? Równie dobrze mogliby umiescic na tej liscie np.: centrala Alcatel,
Siemens, OCB, albo Europa, Ameryka, Azja itp. itd. Przeciez zmiana kraju
sprowadza sie AFAIK tylko do lepszego dopasowania modemu do uzywanego na
centrali systemu sygnalów. Modem jako taki najwyrazniej pracuje poprawnie z
wszystkimi tymi centralami, wiec homologacje otrzymal. Powinno sie jedynie
zaznaczyc w instrukcji, które ustawienie nalezy wybrac na terenie Polski, ale
to juz sprawa raczej dystrybutora...

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki