Re: Zoltrix Spirit i ustawienie kraju.

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 21:02:09 MET DST

Użytkownik "Steol" <fjk1_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> by
>
> Otóż to! Na odpowiedź, na podobne pytania zadane miesiąc temu lamerom z TP
> SA,
> czekam do dziś. Przypuszczam, że driver`ów dla Polski nie ma i nie będzie.

AFAIR to ustawienie zmienia jedynie definicje częstotliwości tonu sygnału,
który rozpoznawany jest przez modem jako wolna/zajęta linia, oraz interwały
czasowe sygnałów stosowanych w telekomunikacji w danym kraju. Wybranie kraju,
gdzie te ustawienia są identyczne lub zbliżone do Polski załatwia problem. Ja
użyłem kiedyś chyba ustawienia na Germany i było OK...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki