Re: Norton Ghost - zapytanie

Autor: Dimax (dimax_at_poland.com)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 19:08:15 MET DST

"Krzysiek" <sokros_at_rozanka.wroc.pl> wrote in message
> Czy moglby mi ktos przeslac instrukcje jak sie robi kopie zapasowa tym
> programem. Problem polega na tym ze nie znam angielskiego a dzieciaki tak
> mieszaja na kompie ze czesto musze instalowac system razem ze
sterownikami.
> To dla mnie klopot, bo wszystkie porty mam zajete i ta instalacja zabiera
mi
> duzo czasu. Gdzies kiedys przeczytalem, ze mozna zrobic taka kopie na
> drugiej partycji i instalacja wtedy zabiera znacznie mniej czasu.

Moja instrukcja:

Uruchamiasz Ghost.exe
Teraz dajesz kolejno
Local / Partition / To Image

Nastawiasz ktora partycje chcesz pakowac
i gdzie ma lezec koncowy plik oraz jego nazwe
to wszystko
mozesz dac na kompresowanie - oplaca sie (50% ratio)

w opcjach mozna tez zaznaczyc czy ma byc pakowane "plik po pliku" (default)
czy "blok po bloku" (Image All)
to drugie daje wiekszy plik jednak po rozpakowaniu wszystkie pliki znajduja
sie dokladnie w tym samym miejscu fizycznie na hdd jak przed pakowaniem
(czyli moze byc odrazu zdefragmentowany co jest bardzo porzadane;)
Image All pakuje zawartosc calej partycji, im wieksza partycja windowzowa
tym gorzej, ja mam 610mb ;))

Dimax
Dariusz Maksajda
dimax_at_poland.com