Re: Czy jest procesor zamienny do I 166MMX???

Autor: Michal Wegierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 18:58:34 MET DST

> są jakieś nakładki, że możesz se dowolnego proca pod super 7 walnąć
> np. amd k6 400
> --

Well...
To zalezy od mozliwosci ustawienia napiecia i/lub jakosci proca.
Jesli mozesz ustawic 2,2/3,3 albo nawet 2,4/3,3 to jest cacy (do sprawdzenia
w instrukcji). Jesli masz najnizej 2,8/3,3 to jest problem. Ale nie taki
nie-do-obejscia.
Osobiscie do mojej (Soyo 5BT5 na intelu TX, ma wlasnie dokladnie 3 lata,
min. 2,8/3,3) wlozylem K6-2/333 (wymagane 2,2/3,3) i puscilem na 412
(5,5x75). Przy otwartym kompie chodzil nawet-stabilnie ;) Potrzebne tylko
odpowiednie chlodzenie i odpowiedni procek.
Jeednak wolalem nie przesadzac z nie moim procem :)))))

Roznica w predkosci nie byla zbytnio zauwazalna (na testach i owszem, ale
naprawde mozna to bylo w praktyce zauwazyc wlasciwie jedynie w Winampie
;) ). Probowane gierki rozne (no, to co na VirgeDX 4meg pojdzie...) - w
Quaku1 mozna bylo zauwazyc poprawe, ale nie byla szokujaca. Rowniez Fotoszop
i Ofis nie wykazaly nic specjalnego.

Moze dlatego, ze normalnie moj 166MMX chodzi na 225 (obudowa zamknieta,
zadnego soft-coolera) perfekcyjnie stabilnie z pamieciami PC66 (Hyundai ATC
10ns) na RAS/CAS 2/2. :)))

--
Pozdrawiam
MiW