Norton Ghost - zapytanie

Autor: Krzysiek (sokros_at_rozanka.wroc.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 18:35:48 MET DST

Czy moglby mi ktos przeslac instrukcje jak sie robi kopie zapasowa tym
programem. Problem polega na tym ze nie znam angielskiego a dzieciaki tak
mieszaja na kompie ze czesto musze instalowac system razem ze sterownikami.
To dla mnie klopot, bo wszystkie porty mam zajete i ta instalacja zabiera mi
duzo czasu. Gdzies kiedys przeczytalem, ze mozna zrobic taka kopie na
drugiej partycji i instalacja wtedy zabiera znacznie mniej czasu.
Za wszystkie dobre rady serdeczne dzieki