Re: Seagate SeaShell - cos niesamowitego !!

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 17:07:37 MET DST

"DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl> napisal:

>Mi spadl samsung 3,2 G i potem to tylko 2 razy BIOS go widzial (zdarzylem
>zgrac troche danych).
>Po za tym 4 dyski Seagate 850 M w roznych przypadkach (w kieszeni, bez, w
>torbie) 2 padly od razu, 1 stracil 150 M a 1 tylko wykrywal :) Jescze byl
>sobie Seagate 10 G ktory nawet nie spadl tylko doznal wstrzasu i juz sie
>zaczal sypac.
>Po drodze byl jescze caviar ale szkoda pisac i przyszedl czas na moj nowy
>Seagate'cik 20G - coz nie uwieze ze przezylby, gdyby ktos go RZUCIL o beton
>tak zeby uderzyl w niego KANTEM !!!!

Uwalilem pare dyskow w zyciu i zasada jest w miare jasna -
dyski, ktore pracowaly juz rok, dwa, bardzo latwo sie uszkadzaja,
nawet jesli spadna z wysokosci kilkunastu centymetrow
(podejrzewam, ze wine za to ponosze wyrobione lozyska).
Dyski nowe, malo uzywane, sa bardziej
wytrzymale, choc tu bardzo duzo zalezy, jak spadna,
czy na kant czy na plask. Generalnie upadek dysku
z wysokosci ponad metr na beton na kant
zazwyczaj konczy sie nieciekawie.

Andy