Re: Seagate SeaShell - cos niesamowitego !!

Autor: Piotr K. (piotrel_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 01:04:00 MET DST

> O Western Digital nawet wypowiadać się nie będę, bo tutaj
> taki crash-test w jedynym widzianym przeze mnie wypadku
> (w poprzedniej firmie) polegającym na wysunięciu się dysku
> z plastikowego opakowania i upadku na plastikowe, miękkie
> w sumie biurko z wysokości może z 20cm spowodował killnięcie
> całej delikatnej elektroniki pod spodem (fizycznie większość
> nóżek popękała).

Ja mojego Westerna 4GB nosiłem w kieszeni (tzw. Optimusa)
w teczce do i z pracy przez 1,5 roku i nic się nie stało
chociaż nie jednokrotnie miałem starcha, gdy teczka uderzała
o coś albo z suwała się z czegoś. Uważam Westerny za
"średnie" dyski, ale ten jest bardzo żywotny. Pracuje do dzisiaj
w dobrym zdrowiu.

--
Piotr