Re: Sb Live - podsumowanie...

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 16:30:00 MET DST

Tomasz Dabrowski wrote:
[...]
> Mam zamiar zakupic Sb Live. Wlasciwie nie wiem czy jest jakis kontrkandydat dla
> tej karty do zastosowan domowych.

Miałem Liva! i oddałem go bratu. Kupiłem tańszego Vortexa2 superquad
digital. Karta jest naprawdę super, choć producent niestety padł :( ,
więc mogą być w przyszłości problemy z driverami, choć mam nadzieję, że
nowy właściciel (pewnie creatura) nie dopuści do tego
- ma niesamowite efekty 3d na słuchawkach - kto nie słyszał, nie uwierzy
że to możliwe (przynajmniej ja nie wierzyłem)

Inną konkurencją sa karty na chipie Yamaha 744 (całkiem fajne karty
można kupić już poniżej 100PLN, a full bajer ok 150).

Z ww Live! zdecydowanie przegrywa stosunkiem możliwości/cena. Jest
przereklamowany i nie wart swych pieniędzy.
Ja Live wywaliłem głównie za problemy w konfiguracji - nie udało mi się
go odpalić pod NT na tandetnej płycie z VIA. Mam sporo stuffu w kompie i
ciężko było go skonfigurować, żeby się z czymś nie gryzł.

Oczywiście wszystko co napisałem jest IMHO.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm