Sb Live - podsumowanie...

Autor: Tomasz Dabrowski (tdabrow_at_bya1.pl.lucent.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 15:47:17 MET DST

Witam
Sledze uwaznie wszystkie dyskusje dotyczace powyzszaj karty.
Ale niedosc uwaznie chyba bo zadnych wnioskow wyciagnac nie moge.
Chyba czas Plusza Aktiwa sobie zazyc, ale do rzeczy.

Mam zamiar zakupic Sb Live. Wlasciwie nie wiem czy jest jakis kontrkandydat dla
tej karty
do zastosowan domowych. Chcialbym to zrobic swiadomie, w zwiazku z czym:

1' Czy polecicie uczciwie Sb Live posiadaczowi Abita Be6 II?
2' Jesli tak to jaka wersje? Bez bajerow ale nie okrojona z mozliwosci.
   Ehh! Wlasciwie to nie wiele o nim wiem.
3' Ile mozna za niego dac? Dokad cena jest rozsadna a odkad zaczna sie
zdzierstwo.
4' W jakie sterowniki musze sie zaopatrzyc.

Pozdrawiam i dziekuje za odzew.

--
Tomasz Dabrowski
tdabrowski_at_lucent.com