Re: Sb Live - podsumowanie...

Autor: vertex (vertex_at_vertexnet.com.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 18:18:52 MET DST

> Karta jest naprawdę super, choć producent niestety padł :( ,
> więc mogą być w przyszłości problemy z driverami, choć mam nadzieję, że
> nowy właściciel (pewnie creatura) nie dopuści do tego

Nie sadze zeby Creative kupowalo Aureala po to zeby rozwijac linie sterownikow
(chociaz powinni tak zrobic), raczej po to zeby przejac znakomite algorytmy
renderingu dzwieku i wlaczyc je do sterownikow Live!(czego wszystkim posiadaczom tej
karty zycze).

> - ma niesamowite efekty 3d na słuchawkach - kto nie słyszał, nie uwierzy
> że to możliwe (przynajmniej ja nie wierzyłem)

A jezeli ktos nie lubi sluchawek ? :)

> Z ww Live! zdecydowanie przegrywa stosunkiem możliwości/cena. Jest
> przereklamowany i nie wart swych pieniędzy.

Przereklamowany - zgoda. Ale tych pieniedzy jest wart - chociazby za znakomitej
jakosci uklady wyjsciowe.Pamietaj ze ludzi uzywaja kart dzwiekowych nie tylko do
grania. A przy sluchaniu chociazby muzyki z CD obecny na karcie digital in i out
(niektore wersje sa tego pozbawione, trzeba uwazac przy zakupie) jest nie do
przecenienia.

                                                                    Jancio