Re: jakie sa wymagania dla DVD???

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 16:20:47 MET DST

david wrote:
> uzywa PowerDVD ktory był przy GeForce, ale na WinDVD2000 tez tylko
> troszeczke mniej.

Power u mnie na K7 750 i G400 Max też rwie, chociaż ponad 50% procka
odpoczywa (stawiam na współpracę z VIA) - inne odtwarzacze super płynnie
działają.

Upewnij się jeszcze, że masz UDMA uaktywnione, nic w tle nie chodzi.
Pomieszaj ustawieniami odtwarzacza(y) (DVDGenie).

Czy na pewno ide driver zainstalował się? Przy instalacji 4in1 często
tego nie robi. Choć w sumie jeżeli nie masz win95 to ja bym nie
instalował. Na sterowniku od M$ w win98 miałem lepsze wyniki w HDTach :o

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm