Re: upgrade biosu award

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 22:42:27 MET DST

Slawko wrote:

> Witam wszystkich
> mam male pytanie: jaki wykonac upgrade biosu jak w tytule, bo jak
> robilem zgodnie z instrukcja to i owszem awdflash pokazywal ze cos
> zapisuje, ale po restarcie data biosu i wersja setup pozostala taka
> sama.
> Chce powiedzec ze juz taka operacje wykonywalem na innej maszynie i
> wszystko bylo OK, tak ze procedura nie jest mi obca (taka sama plyta i
> bios).
> gdzie szukac mozliwej przyczyny?

Przychodzą mi di głowy dwie przyczyny:
a) zworka zabezpieczające przed Flash'owaniem
b) AWARDSW nie znalazł poprawniej kostki (pojawia się napis w stylu: Flash
Unkown)
P.S.Pisałeś, że procedura nie jest ci obca, ale jednak zapytam: napewno
Flash'owałeś bez EMM w pamięci???

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|